Gods of War
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Prihlaska - Namor

4 posters

Goto down

Prihlaska - Namor Empty Prihlaska - Namor

Příspěvek  Matrixo Fri Mar 25, 2011 10:56 pm

Nick - Namor.

Rasa/class - Tauren male, shaman.

HP/Mana - 167K HP.

Proč k nám do G ? - Myslim si, ze tato guilda je nejlepsi na serveru. Chtel bych k Vam, abych mohl s Vami komunikovat a pomahat si mezi sebou. Defakto v teto guilde jsem jeste nikdy nebyl, pritom na GGF uz hraju celkem dlouho, kdy gmoval Keeper a GuM teto guildy byl Rogue: Ondori. Snazim se byt friendly to GoW Smile.

Něco o sobě - Jmenuji se Roman, je mi 16 let. Studuji na gymnaziu. Vetsinou casu stravim na pocitaci, rad hraju na kytaru a na klavir. Jsem bratr Raikiriho. Pokud znate hrace Zaklinacc (byl nejlepsi rogue na MaM, prvni kdo ziskal 2x swordy z matky, byval officer v GoW) tak jsem jeho osobni kamarad a chodim s nim do tridy Smile.

Predchozí G - Zadne.

Jak dlouho hraješ wow a kde si hrál ? - No... Nejprve jsem hral na SpiderWow(fun), pak tedy GGF, pote mystiq, pak zase GGF, Pak Anthoria, Twinstar, GGF a touhle dobou jsem si koupil offik (DrakThul), udelal jsem 55lvl na cataclysmu, ale ted jsem se vratil zase na GGF Smile

Celkem 3,5 rok hraju WoW.

Čím nám budeš užitečny ? - Mam heal eq, takze mohu byt healer. A jinak podporovat Guildu (PVP), raidy atd. + delani respektu pro Guildu Smile ( + jsem vyborny alchymysta a proto Vam muzu rozdavat fapy lapy lektvary zadarmo ;-) )


Kdo me nezna, casem pozna Smile ( + A komu vadi, ze jsem ho kiloval, tak se omlouvam Smile, ja se jen branil)

Matrixo

Poèet pøíspìvkù : 2
Body : 6
Join date : 30. 01. 11

Návrat nahoru Goto down

Prihlaska - Namor Empty Re: Prihlaska - Namor

Příspěvek  Rezak Fri Mar 25, 2011 11:32 pm

/w in game on Rezak pirat

Rezak

Poèet pøíspìvkù : 36
Body : 38
Join date : 25. 01. 11
Age : 37
Location : London

Návrat nahoru Goto down

Prihlaska - Namor Empty Re: Prihlaska - Namor